Підбір та замовлення
запчастин, пн-пт 10:00 до 17:00,
cб. 10:00 до 17:00

Гарантія

Avtovektor надає вам гарантію від виробника.

Товари, на які не поширюється гарантія

Не поширюється гарантія на:

  • витратні запчастини;
  • розхідники, як-от технічні рідини, лампи, свічки, фільтри, запобіжники тощо.

У цьому випадку ви маєте при отриманні перевірити цілісність і працездатність товару. Також гарантійні зобов’язання не діють на електричні товари: усе обмежується перевіркою працездатності на момент монтажу

Повертаємо використаний товар

Якщо діє гарантійний термін, то ви можете повернути товар через дефект і після встановлення на автомобіль. Для цього треба віддати автотовар на експертизу, а потім — оформити претензію. До неї кріпляться наступні документи:

  • довідку й висновок СТО про монтаж товару на ваше авто й непридатність його;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де ви встановлювали товар на машину;
  • копію ліцензії цього сервісу на те, щоб проводити роботи з установки таких товарів і обслуговувати цей тип машин;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, які пропонує сервіс;
  • документ, який підтвердить факт покупки цього товару в нас (ми надаємо видаткову накладну).

Ми після цього подаємо рекламацію виробнику або постачальнику й чекаємо його відповіді. Зазвичай розглядають такі документи від 15 до 30 днів. Коли прийде результат, ми сповіщаємо вас.

Ви можете подати претензію протягом терміну дії гарантійного талона — зазвичай він триває від 30 днів. Але точні строки залежать від самого товару. Деталі повернення ви можете обговорити з менеджером Avtovektor.

FAQ

Чи обов’язково я маю надати документи з СТО в разі дефекту на товари?

Так, документи від СТО необхідно надавати, якщо ви хочете отримати компенсацію за несправний товар. Без цього встановлення запчастини дорівнюється до самостійного й уже не підлягає поверненню.

На який документ ви спираєтеся при наданні гарантії? (закон України)

Ми спираємося на Закон України «Про захист прав споживачів». Саме він визначає загальні правила гарантії, повернення та обміну товарів. Зокрема всі наші дії регулюються статтями 7 і 8 цього Закону.

Що робити, якщо купив автотовар неналежної якості?

Якщо ви знайшли дефект, брак або фальсифікацію товару, ви можете самостійно подати товар на експертизу, надіславши його в будь-яку незалежну компанію в Україні. Або ви можете надіслати його нам для проведення експертизи. Якщо брак підтвердиться, ми повернемо гроші за товар або надішлемо аналогічний справний.

Коли гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:

  • порушене збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші ушкодження, що з’явилися через навмисні чи необережні дії покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • зроблено несанкціоновані розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер змінено, стерто чи не можна встановити.

Якщо у вас виникли проблеми з товаром, зверніться до менеджера магазину для уточнення деталей.